Monday, August 3, 2009

TuaNg...


today is monday.. then, ape yg da jdk ari nie ialah... daku telah menuang class personal development (pd)... nie la akibat midterm break cpat sgt.. so ari tu nyer smngt blajar da going slow, n now maintaining slow... huhuhu... truk btul khairun najwa nie... tp x pe... today je aku jhat, esok n seterusnya... x da skip class lg... hohoho, boley percaye ke haku nie... aku pun x pecaye aku... anyway, ngah tunggu pt msuk nie... parah jantung dengo kekawan kat campus len da msuk ptptn dieorng... huhu, awal2 da kne tolak duit sewa umah siap2... k.eyna kate naseb bek aku dpat segamat, bcoz standard of living d sgmat is low than kat s.alam tu... ye r umah aku sewa sorang baru 70, cmpur api n air lebey krg 90... full furniture n ade wireless lg, bersyukur daku... k.eyna nye sewa every month rm150 blum campur pape... then nak bayar minyak kete lg, duit mkn, w1p1... banyak giler... if murah x pe gak... erm... naseb baek k.eyna aku 2 kuat semangat n bijak orangnyer... aku doakan dier sntiasa ok idup kat s.alam.. bile ptptn aku masuk, aku x sabar nak men bowling... aku da gile nie... walaupun x terer main, tp sebab minat giler, da aku giler... x pe la... practise make perfect, lamer x kuar men bowling n karaoke ngan k.eyna, rynn, sara,saras,hany,zerk,izny... rindu btul zaman i mude2 dlu... erm... ape2 pun, yuyun kne berusaha!!!

3 comments:

aidil dbahri said...

da tua la ni?
ahaha...

Khairun Najwa said...

tua???
mude lor...

sarah hani jamil fancy! said...

hheeehee yuyunn, dah tua la sangat skrang ni eh? hehe rindu men bowling ngan karaoke gakkkkksss..

camner uni? kesiannya kiah kene h1n1.. anyway, all the best to u..